2015年5月5日 星期二

忙裡偷閒中攝影 : Figma 240 天津風


回想去攞E款天津風, 真係需要三顧草廬,
上星期四(30-4)出左一次, 無, 星期六(2-5)出左一次都無, 到今日, 終於有了,
所以入手時我好感動(笑), (明明我有訂 LOL)
最近比較忙, 所以今次只能做簡單REPORT, 希望各位唔好介意

今次分享既主角係天津風, 出自作品: 艦コレ

我個人對艦コレ無太大狂熱, 所以動畫一集都無睇過,
不過人設我十分喜歡, 特別係金剛四傻(笑)
查番資料, 天津風係陽炎型驅逐艦9號艦, 搭載左次世代型驅逐艦「島風」用既試作機械,
所以島風同天津風關係密切

講番FIGMA, 今次我覺得天津風真係出得好好,
塗裝準, 造形靚, 係我咁多艦女人FIGMA 最滿意既一位,
所以仲諗緊入唔入既CHING唔好諗了, 去馬吧(笑)



陽炎型驅逐艦9號艦,  天津風, 參上!!







島風 與 天津風



E個POSE, 擺左我好耐, 真係好難擺LOL



天津風好易"發燒", 所以成日面紅(笑)

天津風: 警察叔叔, 就係E個人!

最後, SEE YOU NEXT TIME
我個人好喜歡E款微笑面(笑)




後記:

影左咁多新FIGMA, 我諗下次應該會影番舊FIGMA了
希望影埋四人娘最後一位(笑)

THANK YOU FOR YOUR WATCHING
你的支持, 我的動力




沒有留言: