2015年5月25日 星期一

回歸原點第六彈 : Figma 008 泉 こなた

上個月出左好多我好喜歡既FIGMA角色, 同佢地影左一D REPORT,
終於又番到去回到原點第X彈, 影番舊FIGMA了(笑)

今次分享既主角係 泉 こなた, 出自作品:らき☆すた



繼第三,四,五彈既かがみ、つかさ、美幸後, 終於到壓軸既主角: こなた出場了
講起こなた, 相信最深印象就係佢おたく既特色吧(不過之後就比桐乃比下去了),
こなた自少母親巳經唔o係度, 同佢爸爸相依為命, 所以興趣就漸漸變得同佢一樣, 喜歡動漫相關既事物, 而本人都自稱五歲就同爸爸一齊去COMIKE(苦笑), 除此之外, こなた最喜歡既聲優係 平野綾, o係動畫中曾經表示好想要平野綾 簽名, 不過心水清既各位都知道, こなた既聲優都係平野綾(笑)

不過こなた唔係所有動漫相關既事物都會接觸, こなた本人唔喜歡睇好多字既書, 所以かがみ好喜歡既輕小說佢都唔多睇的, 主力集中係漫畫同遊戲(包括十八禁). 因為唔鐘意睇書關係, 所以こなた從來唔帶課本番屋企, 但佢頭腦唔差, 又有"臨陀抱佛腳"依招秘技, 所以考得都唔錯, 什至有かがみ差唔多既好成績


こなた本人運動神經相當好(可能因為係貧乳(誤)), 但因為運動比賽經常同動畫撞期, 所以こなた唔係太熱衷運動, 此外, こなた繼承左佢爸爸既哭痣, 值得一提既係こなた有亞種的

就係あっちこっち既 御庭 つみきちゃん了(個人幾喜歡E套動畫)



好了, 開始今次既SHARING吧

最初に言っておく。あたしは伝説の少女Aだ
最初先講明, 我就係傳說既少女A (零王 桜井祐斗)


除左哭痣, こなた仲有貓咀同呆毛依兩個個人商標


一如過往, FIGMA LUCKY STAR系列既配件都好少,
こなた只有多一款面相同依個朱古力卷 LOL
不過FIGMA本體好工整, 所以都抵買的(當時價格)



而且早期FIGMA都好細心, 如要o係頭髮開洞, 會整多一條頭髮作掩蓋用
而家??小忍要買埋FIGFIX先有無洞既頭, 唉...



こなた著名既手指指POSE, 可惜FIGMA無其專用面相(三角嘴)


開始動作POSE吧(笑)

OP中こなたSOLO部分


暧昧3センチ そりゃぷにってコトかい? ちょっ!



TIGA TIGA TIGA!!!


來一個唔同形象既こなた吧, (賢良淑德MODE)
こなた: MASTER, マスター、お帰り、まず食事ですか?お風呂ですか?それに、あ。た。し?(以上全是虛構)


にゃにゃにゃ~貓咀同貓手好MATCH(笑)


こなた: 我諗到一個好PLANNING去採購COMIKE同人誌了, 就搵かがみ做我FUNNEL吧


こなた:あああああああ!!!涼宮ハルヒ と 平野綾さんだ!!!!!


既然提開平野綾さん,
NEXT SHRAING就係佢吧(笑)


名場面: LUCKY STAR 舞, 當年同涼宮舞一樣咁出名的



最後送上我家TOP TEN FIGMA: デッドマスター



後記, 

終於影晒全部LUCKY STAR成員了(我只有冬服)
每一位成員都陪左我差唔多六年了, 當年仲係高校生, 每位成員都要諗清諗楚, 儲錢先買到
所以我分外珍惜前期FIGMA(而家出既都珍惜(笑))
儲左7年, 最近FIGMA 既銷售方式令我既熱情有D冷卻...
好希望奸笑社好好檢討一下

THANK YOU FOR YOUR WATCHING

你的支持, 我的動力




















1 則留言:

Unknown 提到...

玩咗黏土人一段時間,可能遲下第一隻入嘅figma就係佢。