2015年4月18日 星期六

回歸原點特別篇 : Figma SP-054 レーシングミク2014 VER

又有一個月無UPLATE,
過左一個月真係好忙, 日日都準備緊大PROJECT, 晚晚OT到3, 4 點, 第二日早起再做...
E種生活持續左三個月, 到琴日, 終於都做完左了(虛脫)
所以今日即刻開相機, 同FIGMA 們影番夠本(笑)

今次分享既主角係RACING MIKU 2014, 出自: 每年奸笑社既RACING QUEEN 系列

2011年, 奸笑社以個人SPONSOR 名義出FIGMA RACING MIKU 商品,
商品大致分成四種, 價錢由7000 YEN 至50000 YEN 不等, 其中部分收益會收歸其下賽車隊日常運作之用, FIGMA 2011 一出時真係驚天動地, 好靚, 好成熟, 所以銷量好好
奸笑社見市場咁BUY, 就每年都出一款RACING MIKU, 到今年, 而經係連續第5年出RACING MIKU了

每年既RACING MIKU 都有唔同特色, 11年SELL成熟, 12 年SELL可愛, 12年SELL 花式體操服, 而今年, 係死庫水(誤),

好多人都覺得單數年既RACING MIKU 比較靚, 所以就SKIP左雙數年,
不過我個人始終覺得玩具要攞上手玩先發覺到佢既優點, 好似2012年VER, 其實都好可愛的(笑)


所以每款MIKU我都有買, (かがみ、恋は戦爭VER除外), 畢竟對MIKU有愛 (注:我本命係吾王)

講番RACING MIKU 2014, 今次主色係白色, 腰既左右都有外掛裝置
相比2013 VER, 今次2014 VER 以比較完整既2.0 素體(SHOULDER 除外) 出場, 所以可動都有一定保證, 一開始出官圖時覺得有D怪, 之後睇得多開始貴眼(同仮面ライダー 一樣), 到入手玩時好慶幸自己訂左(笑),

2014 VER既面相同以往MIKU唔同, 有少少妖艷既感覺, 唔同面相, 身形, 造形同STYLE, 就係MIKU 既特色. MIKU作為一個平台, 演繹唔同創作家既作品, 同MIKU獨特既聲音同方式演繹唔同歌曲同衣服, 令好多有天份但寂寂無名既創作家開始廣為人知. E一點, 正正就係MIKU既魅力之處


講到E度, 開始今次SHARING 吧(笑)


さあ、始めましょうか
來開始吧




從上圖睇, 2014 VER 好明顯係一件白色作為基調既死庫水吧(笑)
死庫水加過膝長襪, 殺傷力以幾何級數上升, E位人設真係天才(笑)



好尻而家對FIGMA黎講而係基本,
雖然無島風ちゃん咁靚, 但2014 VER 都唔差的


三視圖 (正常外掛)

正面

好喜歡2014 VER 近腳踝既漸變處理, 好靚



後面

每年RACING MIKU身上都有SPONSOR LOGO, 除左例排既CRYPTON, 今年仲多左眼鏡廠(笑)



側面:

MIKU TWIN TAIL 既尾端都有做漸變透明, 效果好好




開始擺動作吧(笑)

RACING GAME? 一開始就係高潮!!

作為一名RACING QUEEN, 遮係必須的!!


為下一年2015 VER姫騎士作準備吧


我...我...我先唔係扮緊某艦女人ヤマト、哼!!


想聽我唱歌嗎? 

每年我都有一支旗, 支旗既形狀都係一樣的



今年又有獎了(笑)


有睇過我SHARING既都知我喜歡影一對對FIGMA, 今次就請2013 VER一齊出場吧(笑)


抱抱

2013 MIKU: 今年就交俾你了


最後, 就以模仿插畫作結吧


左右兩個車輪好有特色, (有D似DRIVE)
PVC VER 既車輪仲可以做到引出紅線, 真係好靚的


至於其他FIGMA MIKU, 請移玉步至
http://xenonpan.blogspot.hk/2015/01/project-diva-figma-miku.html


後記,
成一個月無時間玩FIGMA, 真係好辛苦, 到琴晚玩番, 感覺好好多, 所以玩具真係減壓好幫手(笑)

講開FIGMA, 而家隻隻都出ONLINE VER, 隻隻都500幾蚊, 真係AFFORD唔起, 未來真係要慎重考慮一下買邊個好...LOL


THANK YOU FOR YOUR WATCHING

你的支持, 我的動力

























沒有留言: