2015年4月28日 星期二

回歸原點特別篇 : Figma 239 忍野 忍

好耐未考過咁期待一位FIGMA既出貨(笑)
知到琴日(27-4-2015) 會出小忍, 電話未收到就出左去睇下到貨未
好彩有得買, 不過FIGFIX版就未出...

今次分享既主角係 忍野 忍, 出自作品 : 物語系列

物語系列係我其中一套好喜歡既西尾維新老師作品
故事講述主角垃圾君俾美麗既吸血鬼襲擊,其後與其他遇上怪異既女角色快快樂樂既後宮(無誤)生活

襲擊垃圾君既吸血鬼大有來頭, 有「鐵血的熱血的冷血的吸血鬼」、「怪異之王」、「怪異殺手」既稱號, o係傷物語中最後變成FIGMA 8歲既金髮幼女形態。小忍o係偽物語同垃圾君和解, 而且視垃圾君為主人。同化物語中無口體育坐形象唔同, 小忍o係偽物語後表情多左好多, 性格變得好可愛, o係憑物語中簡直係一絕(笑), 所以物語系列中, 我最喜愛角色就係佢, 第二係戰場原

講番今次FIGMA, 小忍忠實咁呈現左8歲金髮幼女既比例, 如無意外, 應該係FIGMA中最細隻o個幾隻了
整體上都好好, 塗裝好靚, 細節幾足,而且咁細隻都有好尻, 值得一讚
不過可能因為細隻, 關節就變得好明顯, 上臂同下臂之間既JOINT 顯得好大,
而且關節有大小限制, 所以手臂要粗番就就, 所以有D怪...
關節一向都係一個好重要既ISSUE, 好希望奸笑社之後可以再做好D(特別係細隻FIGMA)

好, 開始今次過分享吧(笑)

最初に言っておく, 吾は金髮、幼女、吸血鬼。最強の存在だ
(最初先講明, 我係金髮幼女吸血鬼, 係最強既設定
(零王, 桜井佑斗)

三視圖

正面
E個無口表情好可愛(笑)


側面
值得一提既係今次手掌用番之前關節, 而唔係2.0


背面
小忍既裸背真係好靚



身形比較

與我家最玲瓏既ヴィータ ちゃん


與物語系列出最大既火憐ちゃん


開始ACTION POSE 吧

草帽同白色ONE PIECE簡直係絕配(笑)
(加上小忍楚楚可憐眼神, 攻擊力大增)


妖刀 : 心渡 (同某錫X羅士既正宗一樣, 好長)
心渡能夠無效化被砍中的怪異既能力, 複製自第一位眷屬


小忍其中一樣最喜歡既就係MISTER DONUT,
我好記得偽物語小忍為左食齊DONUT, 以話俾垃圾君街上女孩パンツ作交換(苦笑)

小忍 : 一緒に食べましょう?




最後: SEE YOU NEXT TIME


後記

今次真係好期待小忍, 到手開盒一刻真係好開心(笑)

不過唔知點解同一日出既FIGFIX小忍未到....LOL
唯有之後再出去...LOL

THANK YOU FOR YOUR WATCHING

你的支持, 我的動力



沒有留言: