2015年10月1日 星期四

回歸原點特別篇: 8~9月雜攝



成兩個月無出到SHARING,
最近終於有假期, 寫一寫之前影的相了 LOL

新工作關係, 每日都好遲先返到去, 所以最多淺影到一至兩張相,
兩個月黎都影左一D,  而家就淺談一下各女兒們吧(笑)


琴日入手既遠坂 凛
以2.0 之名再出, 所以全身都係2.0 JOINT, 可動一流
面相同1.0 唔同, 以UBW動畫作藍本, 以而家MAX社技術, 凛全身都好DETAIL (胸前的RIBBON都有好好塗裝), 值得一入 (笑)




RIN X RIN


以令咒下令, 快D出埋我妹妹 桜ちゃん!!


FIX的天津風
又係買不可動送面, 補完之前出的FIGMA
很美, 塗裝超水準, 如果可以好似之前咁出SHIFT BODY同捆就好了...
(討厭ONLINE限定...)



卯月ちゃん,
難得地, FIGMA 同大土既面相 相同(唔計限定)
最近睇左動畫最新, 對卯月ちゃん黎講, 真係幾虐....ORZ
卯月ちゃん都係笑好睇D, 所以就影左E幾張了(笑)




卯月ちゃん與我家的聖杯 MOUTHPIECE (笑)


RACING MIKU MIRAI 2014 EV
唔經唔覺, E款MIKU巳經係我家的第16人了(笑)
BIKINI 設計好大膽,
而且, 只要換左四肢, 就可以真係以BIKINI出場了,
所以好期待11月素體再販~








跟住係大土
今年買多左好多....ORZ


主席太可愛, 迴避唔到...LOL


德國都係, 所以IS 五人只入左佢
好德國, 不買嗎??


狂三: "十香"啊, 你終於知到 異色瞳的美妙之處了~


至於大熱的UMR,
動畫化前有追漫畫, 動畫既表現好好,
五款面相都超實用, 難怪一出炒到上天, 又2星期內宣佈再販...
(最快RECORD??? LOL)





我家的吃貨MIKU (笑)
當年因為佢而入左第一隻土人 ORZ



好開心, 海洋堂再販一D好HIT 既 商品,
終於入手左E款一直想要既アリス
由於會免移, 身上既膠纸要等上左消光先除...
E款造得好好, 可以週海洋堂頂尖之作都不為過


再嘈同你開LONE (アリア口吻)




由於太喜歡, 所以雙入了(笑)


其他隨影













最後, 十二年黎既夢想終於實現了,

好開心, 可以同大家介紹我既 EUPHONIUM 老婆 : ALTRIA (笑)



THANK YOU FOR YOUR WATCHING

你的支持, 我的動力


沒有留言: