2015年1月2日 星期五

回歸原點特別篇 : PROJECT DIVA, FIGMA MIKU 全制霸

距離上一次SHARING 又過左3個月
依3個月發生左好多野, 而且好多野做, 終於到12月尾, 有時間去出E個SHARING了
肺話留番後記講, 
事不宜遲, 而家開始今次SHARING : PROJECT DIVA~

大家好, 我係VOCALOID 01 初音ミク, 永遠的15()



今次將會由 SAILOR MIKU 聲音導航, 介紹一下我FIGMA 家族成員






我家MASTER 仲係攝影 初哥, 傷眼請輕插




我第一位家族成員出要數到2008, FIGMA 以我最常見既造形 (即係普通FORM)既形式創造左我




我既第一次出世其實有一段小插曲
當時FIGMA oo岩起步, 好快就迎黎左product no 014



要知道 14, 14, 實死, 都幾唔好意頭, 當時我都幾驚, 會唔會冇人帶我屋企呢?
好彩, 我一出街, 好多人好愛護我, MAX FACTORY 仲係第一次限制日本每人只可最多買3



依家睇番, 雖然我有D 餅面, 但以當時黎講, 我係第一款全可動GE初音, 我仲好記得, 好多人同我一齊玩o個陣既笑容. 為人帶黎歡樂, 唔就係我地既心願嗎?






我仲有一樣隨身物品, 就係ネギ --- 蔥 了, LEVAN POLKKA E首甩蔥歌開始, 我就同蔥結下左不解之緣了()












唔好睇少蔥, 佢都可以同KACHIDOKI ARM既旗 一樣, 可以開無雙的




LA, 頭先講到我第一次oFIGMA 登場成功引起左玩具愛好者既注意
所以MAX 社都睇準左機會, o2009, 我第一次以限定既形式, wonder festival version 再一次出場了




同上次唔同, 我既衣服比之前閃亮, 表情都比以前多, 唔再有角度限定問題, 而且仲係第一款FIGMA 有閉眼既表情NE



我仲有一SET外掛跟住, 可惜我問過我家MASTER, 佢話怕潮濕, 所以無整. o係香港, 玩玩具真係受好多限制NE

無得玩外掛, 咁唯有玩下電子琴先 (). 雖然我部琴比起K-ON 琴吹 紬さん簡單, 不過麻雀雖小,五臟俱全, 都而經夠夾BAND ()





大家仲記唔記得2012年日本發生大地震, 而且帶黎好嚴重既後遺症. 我好想幫一幫我既出生地, 所以同MAX 社一齊, 事隔100個通販商品後, 再次以 114 CHEERFUL VER 登場.





每一位帶我屋企既玩具愛好者, MAX 社都從收入中捐出1000YEN 給予重建協會, 協助災後重建 (順帶一提, 我手掌關節而經換成左新式, MASTER 話每一次換手掌終於可以唔使提心吊膽了())


相比第一個我, 我多左一張燦爛笑容表情, 我希望可以以我既活力同歌聲去感染同鼓勵所有人從挫折中鎮作, 重新出發



除此之外, 我仲有一SET 啦啦球, 可以舞一下啦啦隊操(), MASTER 話佢只有一個短髮涼宮, 所以無辨法換啦啦隊裝了







如我E次名義登場一場, 我希望每一人聽我唱歌都覺得CHEERFUL ()
MASTER話香港生活壓力大, 所以我更加想以我笑容感染更多人, 帶俾佢地歡樂




難得我以同一個形式(模子)出場左三次, 就組成一個GROUP



HATSUNE WONDERFUL !!


HATSUNE NORMAL !!
MASTER
話係日南響子VER, 係日南響子VER, 係日南響子VER
因為好重要, 所以同我講左3, もう~


HATSUNE CHEERFUL !!


初音最強 HATSUNE~~~ RANGER~~~


人多左, 自然可以種蔥, 一齊甩蔥了 ()


まあ~同普通RANGER 一樣, 打到中期, 總會有強勁敵人, E個時候, 我就需要第四個隊員, 所以我就以APPEND VER 出場了




好榮幸, 我可以以NO. 100 E個紀念NO. 登場, 以當年技術黎講, 我既造型同可動能力可以話大大領先其他品牌同類NE


雖然MASTER 又話我表情又係角度限定, 不過就可以幫我擺出回眸一笑既動作()




由於係新素體, 所以可以比以前更加容易擺出唔同動作NE



唔知各位有無留意到, 我係無附有耳機的, 所以隨NO. 100 送左一款HEADPHONE俾我聽歌



大家都見慣我可愛既面貌, 今次MAX 社就用第三款面相展示我成熟既一面, 又出奇地夾我APPEND 既造型()



由於MASTER太愛錫我, 怕整壞我, 所以無幫我換裝成覺醒了


既然RANGER有第四人, 當然會有埋其中一樣特色 --- 吉祥物LA, 所以我又以黏土人形式出場了


吉祥物平日有咩做, 其中一樣, 當然係全力地賣萌LA ()


仲有, 就係同某食客劍士(SXBER)一樣食,,同食 LA ()


MASTER, 佢原本只儲FIGMA, 只受唔住我咁可愛, 所以就帶左我番屋企了.



我今次出場只有咁多()?


奸笑社自2010 開始就有o係日本最大形既GT賽出場. 有賽車, 自然有RACING QUEEN, 好開心, 我自從2010年開始就可以擔當奸笑社既RACING QUEEN




o2011年我第一次以RACING QUEEN造型oFIGMA出場. RACING QUEEN 當然第一時間諗起大人既魅力, 所以我既插畫師就幫我設計左一款比APPEND更成熟既面貌



RACING QUEEN 一定要有一把遮, 所以我都有一把.

咩話? 先唔係扮緊某大食既劍客SAXER AR !!!







有時我都會客串一下持旗手()



賽車計分牌, 大家空白位置想填D ??



やった!!第一


等我同你影番張記念相吧



我好可愛吧??


MASTER 話我第一次以RACING QUEEN 出場, 所以請埋我姐姐 巡音一齊登場了




第二次出賽, 奸笑社就有獎, 果然我ERACING QUEEN 會帶黎運氣()



與姐姐一齊真開心


o2012, 大家可能而見慣我成熟STYLE, 所以我改一改風格, 以可愛蘿莉 (10 ) 風出場





にゃにゃにゃ~



唔好睇小我, 我雖然只有10, 但我會努力做好RACING QUEEN !!!





賽車場好曬, 所以我成日都會擔遮


望住自家奸笑社賽車衝線既一刻真係好開心NE


MASTER2012年好榮幸可以請到好有分量既嘉賓, 所以我就同SABER ちゃん一齊做RACING GIRL ()





SABER 話佢咁持劍先oWOR,





有我地兩位RACING QUEEN, 奸笑社一定會旗開得勝


睇一睇我2013RACING QUEEN 既服裝有咩特別? 無錯, 就係由泳裝改造而成既()


E款服裝都幾貼近我身形, 完全有大人既魅力()


準備好了嗎?いきましょう~!



YEAH~~



我而經急不及待參與2013 GT 盛事LA


今年(2013) 奸笑社既篇號係4~



好開心, 今年(2013)又獲獎, o個然係勝利女神NE



RACING QUEEN 當然要謀殺攝影師既FILM ()




2013年我MIKU第一次參與 GT 比賽, 所以MASTER 就話有我一個2013 RACING MIKU就可以了


就出場了, 就熱身一下, 炒熱一下現場氣氛吧~~




你準備好同我一齊出賽了嗎? いくよ~


E部就係我戰車HALF BOILER, ? 唔係TT13? MASTER E部車更適合我, 大家覺得NE??



唔好睇我平時唱歌咁款, 我其實都好STRONG


ARM ARM 出完場,  去沖個涼先





下次一齊去遊車河?


比賽完, RACING QUEEN 一齊休息, 再順便謀殺多D FILM




到左2013年尾, MAX社又出到FIGMA普通商品 NO. 200 , 為左紀念E個咁有意義既MOMENT, MAX 社就以佢地最強既技術創造左2.0 既我了




到左NO.200 我終於有自己個人一支既結他了, E支絕對唔係兔女郎 Xo個支黎GA



就唱一唱我其中一首歌MELT




天使


唔好成日望我LA, 我怕GA (面紅)


唔知MASTER 下次會帶我去邊NE?


天使降臨




E個年頭, 好多角色都會改一改顏色然後再出商品, 就好似SABER ちゃん同PAD 既 白盾ちゃん咁, 你睇, 而家火盾, 水盾, 木盾, 白盾冊暗盾幾受歡迎??
所以我就以 雪 MIKU (2.0) 形式又再出場了


首先重要番KEI さん插畫先~


冬天當然要推雪人LA~


HELLO~ 見到我開心嗎??



あなただけ、こんなの気持ちをもっていますわ



SHOW HALATION~~


與正常2.0既我一齊~


E個年頭, 好似好流行女孩子同女孩子之間既友情(百合, ), 所以同2.0既我一齊賣萌吧~~~



?我係邊個, 我咪係最初出場既SAILOR MIKU . 香港E家天氣冷, 我都要換番套冬季校服了


好多謝大家一直睇到尾, 有機會我地再見吧~~


最後黎一張大合照吧~~











E~咪住, HALFBOILER 只出場一次?? 唔得, 當然要再多D 曝光率吧~


好吧~

MIKU ~~!!



BRS~~!!


MIKU BRS~~




今次真係終幕了 ()

後記

好多謝各位能睇到最後, THANK YOU
E個企劃只我回歸原點第一彈就好想做了, 7月構到9, 打算o10月尾分享, 不過好可惜9 月尾發生大事, 一直無心情影相

12月尾, 終於有時間同心情可以影了, 由最初normal miku 影到雪miku, 由諗構圖到擺pose, 我都好享受e 個過情. 好似RACING MIKU 2012, 好多人覺得出得差, 但我玩既時候覺得佢又出得幾好. 玩具要開盒玩先對吧, 而且玩具們都會覺得幸福吧.



今次對我黎講, 係一個好大既challenge, 以住我一個theme 只影一位主角, 而今次, 足足有17位主角 (). 我一直好想影雙人pose, 但之前一直都失敗, 但我又好想影, 唔想放棄不斷試, 終於今次自己覺得比較ok(), 所以一定要堅持, 唔好放棄, 最後勝利女神一定會對堅持既人微笑的

la, 講左咁多肺話, 講番figma~
的確figma 隨出得愈多, 技術愈好, 不過有幾點都好想max 社諗一諗
可動同造形的確係好, 不過比例愈出愈唔得, especially係同一系列我真係好想買archer, 但比例過唔到我自己…..


第二FIGMA 2.0 有一個弊病, 就係唔可以換頭, 對於鐘意同FIGMA換裝既我簡值係個惡夢(好彩無蚊過頭…), 而且, FIGMA而家換左新手JOINT (類似SHF), 比起舊VER, 換手麻煩好多, 好想MAX 社換番舊VER



第三QC都係有每下愈況既TREND, 我既EV RACING MIKU 2013 QC真係好差, 衣服替換既孔竟然未開好,


第四係價錢…FIGMA 最初定位係比例平既可動FIGURE, 所以開頭定價係2500 YEN(HKD 1魚尾), 不過隨年G分加, E家木之本 櫻竟然去到6000 YEN, 仲未計網上限定(我好討厭ESALES 形式), 黎緊應該會買少D

黎緊MIKU 都會繼續出, 睇黎MAX社唔僧咁易俾我休息了 LOL


1. RACING MIKU 2014


2. RACING MIKU EV 2014


3. SNOW MIKU 2015 (我想MAX 社出2013, 2014 VER 先...)



4. RACING MIKU 2015


P.S.
雖然我家有14MIKU, 但我本命係吾王SABER (), 2014 終於入手吾王 EXTRA, 真係好開心



再一次多謝各位睇到最後, THANK YOU VERY MUCH
你的支持, 我的動力
詳細分享在我BLOG

日常攝影

最後, 我想借E個機會向林保全先生致敬, 多謝你給予我一個快樂的童年, 多謝你





















































































2 則留言:

leungmodelling 提到...

全部相片都超越之前的質素,而其中聽歌果幾張喺睇晒所有相片之後仍然有非常深刻的印象,真是有享受緊歌曲的感覺

ゼノンの部屋 提到...

多謝你的支持

O個幾張我都諗左好耐點演繹, 你喜歡就好了