2016年2月21日 星期日

1/1 の感動: 武装神姫シリーズ

琴日土曜好難得有假期,同伙伴一齊去C3 襯一下熱鬧
想要既野第一日巳俾人掃晒, 所以都只係睇多
同埋同交收友人割愛既神姬素體
同場的ELITE既貨幾抵, 仲入手左好想要既DESIGNER CHAIR,
所以琴晚心情大好, 影左幾個鐘相(笑)

友人割愛的係惡魔形MK2(黑子MK2) 的泳衣素體
因為係MK2, 所以係3RD 素體, 可動很棒

有泳衣, 當然有過膝長襪 (無誤)
黑子MK2 : マスター、咁凍你仲叫我咁著, この変態!


一直好想入手E張 EGG CHAIR,
琴日終於入到, 價錢仲好平, 好開心
同神姬好MATCH,
個人認為, 入面既兩張CUSHION不用用晒,
用左反而放唔入


入手泳衣素體既其中一個原因係肌色手腳(對神姬而言好罕有)
有了E個素體, 就可以盡情咁同黑子mk2 扮靚了(笑)

第一件:
森之洋服, 洋服邊既哩士完美反映了黑子既可愛(笑)


第二件:

白色長裙, 因為我家黑子係異色(白惡), 黑色既頭髮反而好MATCH E 條長裙


第三件:

中學部校服
與一對既白子MK2 (黑天)一齊的休息時間, 很治癒 (笑)


牛牛太慢, 所以行行下睡著了 (笑)


另一張DESIGNER CHAIR,
神姬既高可動可以令素體完美貼近張CHAIR


仲有上星期從另一友人割愛而黎既夢魔形 (輕裝惡魔)
同系列的二人(同係1ST 素體)


PUT ON
輕裝的裝甲很少, 比較易組裝


姐妹的休息時間 (笑)


白子: マスター、我既妹妹, 輕裝天使呢?


我家的神姬們, 由左至右
Erina, 白子, 黑子,  小潘(黑武神), 小雅(白武神), Schwarz醬,  Weiss 醬, 白子MK2, 黑子MK2


 Schwarz醬;: マスター安我在E兩個人中間, 我感覺到滿滿的惡意 (無誤)


很治癒的睡衣PARTY (笑)


感情要好的姐妹 (官方設定)


最後, SEE U NEXT TIME (笑)




後記:

神姬真係一氣不歸路, 可見同係神姬, FIGMA既素體造形師 :淺井さん佢真係花左好多心機去尹善可動, 可惜, KONAMI 放棄左E個系刑(成品), 希逞遲D出既模形再次掀起其他人蒐神姬既愛吧 (笑)

THANK YOU FOR YOUR WATCHING

你的支持, 我的動力

沒有留言: